SHOCKWAVE THERAPIE

Nieuw bij Fysiotherapie Leeuwarden SHOCKWAVE-THERAPIE

Voor wie? Voor langdurige klachten aan Achillespees, Hielpijn (hielspoor), Knieschijf pijn en andere vormen van (langdurige) peespijn.

Uitstekend therapie succes na slechts 3 tot 4 behandelingen waardoor injecties of zelfs operaties overbodig lijken.

Behoort u tot de talloze patiënten met chronische pijnklachten? Heeft u al het mogelijke geprobeerd om er van verlost te raken? Injecties, medicatie, fysiotherapie, relaxatiemethodes, enz. Keerde uw pijn ook altijd na een korte tijd weer terug?

Diverse wetenschappelijke studies tonen aan dat Shockwave therapie vaak erg goede resultaten oplevert. Chronische pijn wordt veelal veroorzaakt door ontstekingen en/of verkalkingen van een spier, pees of slijmbeurs. Ook verkrampte spieren of spierknopen (triggerpoints) kunnen veel pijn veroorzaken. In tegen stelling tot conventionele behandelmethodes kan met shockwave therapie de oorzaak van de pijn  rechtstreeks bij de oorsprong worden bestreden. Zonder medicatie of chirurgie. succesvolle resultaten worden bereikt na enkele behandelsessies. Hoe de website van Fysiotherapie Leeuwarden in de gaten voor meer informatie. Mocht u een afspraak willen neemt u dan contact op met 058-2800933